NOWOŚCI

17.10.2016 08:47 UTC

Piątek na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 – przed nami jeszcze weekend pełen wrażeń!

Piątek 14 października na targach T-Mobile Warsaw Games Week obfitował w masę wrażeń. Pojawiły się osobistości znane w świecie gier – jak Karolek i ROJO – ale także te rozpoznawane szerzej – Marcin Dorociński, Olga Bołądź oraz nasz polski kosmonauta Mirosław Hermaszewski! Rozpoczęły się także nowe rozgrywki, między innymi turniej Rainbow Six Siege, w którym stanęli w szranki najlepsi gracze z Polski. Trwają też eliminacje w turnieju Tekken 7. A to tylko część niezwykłych atrakcji zaprezentowanych drugiego dnia wydarzenia.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016 jest już na półmetku. Dzisiaj w strefach można było m.in. spotkać swoich idoli. W strefie ASUS na produktach Republic of Gamers można było pograć z Karolkiem, znanym dobrze polskim graczom z YouTube’a. W strefie CENEGA pojawił się natomiast inny znany youtuber, Patryk „ROJO” Rojewski. Z okazji prapremiery Call of Duty: Infinite Warfare na targach pojawili się aktorzy odpowiedzialni za rodzimy dubbing tej produkcji: Marcin Dorociński, Olga Bołądź oraz Mirosław Hermaszewski, legenda polskiej kosmonautyki. Oprócz spotkań jednym z głównych punktów dzisiejszego programu były eliminacje do Mistrzostw Polski Rainbow Six Siege, zorganizowane wspólnie przez Ubisoft i specjalistów od e-sportu – ESL Polska. Gracze z rywalizacyjną żyłką zmagali się też w rozgrywkach Forza Horizon 3 i FIFA 17 od Xbox, turnieju Pro Evolution Soccer 2017 na PlayStation, Overwatch i Counter Strike: Global Offensive. Nie zabrakło też przedpremierowej prezentacji Sid Meier’s Civilization VI. Polscy giganci prezentowali natomiast z rozmachem swoje najnowsze hity. CI Games promowało Sniper Ghost Warrior 3, Techland skupiał się na Shadow Warrior 2, zaś CD Projekt z udziałem cosplayerów wcielających się w postaci z Wiedźmina pokazywał swoją grę karcianą Gwint. Niezmiennie zainteresowaniem cieszyło się PlayStation VR, najświeższa technologia dodająca PlayStation 4 niesamowitych możliwości. Wielu graczy przyszło też specjalnie na targi przetestować możliwości Xbox One S.

Ci, którzy chcą w weekend sprawdzić jeszcze moc atrakcji dostępnych na T-Mobile Warsaw Games Week, mogą dołączyć nadal do wielkiego święta graczy. Bilety na niedzielę są dostępne na stronie ebilet.pl. Sobotnia pula przedsprzedaży jest już wyczerpana, ale na ten dzień w zależności od zapełnienia hali bilety będzie można jeszcze nabyć w kasach na miejscu. Obowiązywać będzie w nich cennik: 45 zł – bilet normalny lub 35 zł od osoby – bilety rodzinne.

Sobota upłynie przede wszystkim pod znakiem wielkich turniejów strzelanek FPS. W strefie Ubisoft odbędzie się ćwierćfinał wspomnianego turnieju Rainbow Six Siege, w którym pula nagród wynosi aż 20.000 zł. Activision i PlayStation zapraszają na turniej Call Of Duty: Black Ops III. W strefie CENEGA o godzinie 15:00 z kolei kostiumowe szaleństwo – najlepszych cosplayerów w Polsce w najefektowniejszych strojach zobaczymy na Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016. W Strefie Xbox Michał Kucharczyk z Legii Warszawa będzie grał ze zwiedzającymi w FIFA 17.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

17.10.2016 08:34 UTC

Odnajdź się na T-Mobile Warsaw Games Week i niczego nie przegap!

Sprawdź jak w dniach 13 – 16 października dojechać do EXPO XXI na T-Mobile Warsaw Games Week i na co powinieneś się przygotować na miejscu. Oto kompendium najważniejszych informacji!

Targi T-Mobile WGW rozpoczynają się już w czwartek i potrwają do niedzieli. Odbędą się na 3 halach w EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Bilety w przedsprzedaży dostępne są na stronie www.ebilet.pl. Wejściówki będą również do kupienia na miejscu w trakcie trwania wydarzenia. Będą jednak sprzedawane w miarę wolnych miejsc na targach.

Godziny otwarcia imprezy wyglądają następująco:

Czwartek: 14:00 – 20:00 (dla osób z biletem „Early Access” 10:00 – 20:00)

Piątek: 9:00 – 19:00

Sobota: 9:00 – 19:00

Niedziela: 9:00 – 17:00

Krok 1 – dojedź

Jeżeli chcecie odwiedzić T-Mobile Warsaw Games Week warto wiedzieć jak najszybciej dotrzeć na targi. Na ulicę Ignacego Prądzyńskiego 12/14 najlepiej jest dojechać autobusem lub tramwajem. Jeżeli zdecydujecie się na pierwszą opcję, polecamy linie: 105, 136, 154, 155, 167, 178, 184, 186, 414, 523. Przystanek docelowy to PKP Kasprzaka. Aby sprawdzić aktualny rozkład jazdy autobusów odwiedźcie stronę ztm.waw.pl. Tam też znajdziecie rozkład jazdy tramwajów. Osobom korzystającym z tego środka lokomocji polecamy dojazd do Ronda ONZ lub przystanku Karolkowa a stamtąd złapanie jednego z autobusów jadących w stronę ulicy Prądzyńskiego (informacja o autobusach powyżej) i wysiadkę na przystanku PKP Kasprzaka. Poruszając się metrem należy wysiąść na przystanku Centrum, Świętokrzyska lub Politechnika a następnie przesiąść się w autobus numer 105 (przystanek Centrum), 178 (przystanek Świętokrzyska), 167 (przystanek Politechnika). Przystanek docelowy to PKP Kasprzaka. Natomiast odwiedzającym Warszawę pociągiem polecamy dojazd do stacji Warszawa Zachodnia.

Na osoby, które przyjadą na T-Mobile Warsaw Games Week samochodem, czeka 1500 miejsc parkingowych. Miejsca wystarczy więc dla każdego. Koszt pierwszej godziny to 8 zł, za kolejne będzie trzeba zapłacić 6 zł.

Krok 1 – wejdź na teren targów

Wejście na T-Mobile Warsaw Games Week będzie możliwe przez główną bramę od strony ul. Prądzyńskiego. Wszystkie osoby będą wpuszczane na podstawie wydrukowanej lub elektronicznej wersji biletu. Pamiętajcie, że gwarancję wejścia na teren targów mają jedynie te osoby, które kupiły bilety w przedsprzedaży. Bilety w kasach przed imprezą będą sprzedawane w miarę wolnych miejsc. Co ważne – bilety czwartkowe dostępne są jedynie w przedsprzedaży a wszystkie wejściówki upoważniają do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Osoby, które zamierzają wejść na teren targów na podstawie biletów rodzinnych oraz grupowych zobowiązane są do równoczesnego stawienia się na terenie wydarzenia (obowiązuje jeden wspólny bilet dla całej grupy).

Osoby odwiedzające T-Mobile Warsaw Games Week, które do 13.10.2016 r. nie ukończyły 13 lat, mogą wejść na teren imprezy tylko z pełnoletnim opiekunem. Niepełnoletni powyżej 13 roku życia powinni posiadać przy sobie dokument tożsamości (np. legitymację szkolną). Pamiętajcie też, że organizator może odmówić wstępu na teren targów osobom posiadającym plastikowe, szklane lub metalowe pojemniki lub puszki. Szczegóły regulaminu imprezy znajdziecie na stronie: www.warsawgamesweek.pl.

Krok 3 – ciesz się Wielkim Świętem Graczy!

Na imprezie pojawią się m.in. takie firmy jak: Cenega, PlayStation, XBOX, Ubisoft, Techland, CI Games, CD Projekt RED, T-Mobile, Media Markt, Saturn, Red Bull i wiele innych. Odwiedzający ich stoiska będą mogli zagrać przedpremierowo w jedne z najbardziej oczekiwanych tytułów tego i następnego roku, wygrać ciekawe nagrody i wziąć udział w spotkaniach z twórcami gier.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

16.10.2016 09:05 UTC

Finały wielkich turniejów i growe atrakcje podczas ostatniego dnia T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Tegoroczne T-Mobile Warsaw Games Week zamknęło już bramy dla odwiedzających. Drugą edycję targów odwiedziło aż 24 300 graczy! Niedziela upłynęła przede wszystkim pod znakiem finałów turniejów gier z dużymi stawkami. Rozgrywki w Rainbow Six Siege i nagrodę w wysokości 10.000 zł wygrała drużyna Patokalipsa. Jeżeli chodzi o Tekken 7, na prestiżowy Turniej Żelaznej Pięści w Tokio pojedzie jako reprezentant naszego kraju Artur „FARM2PLAY|Devil” Wleklik. Wielkie święto graczy zakończyło się więc emocjami dużego kalibru.

Niedziela na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 przyniosła nam wyniki turniejów, które od początku imprezy przyciągały tłumnie kibiców i chętnych do włączenia się w rywalizację. W finale wielkiego turnieju Rainbow Six Siege od Ubisoft i ESL Polska zmierzyły się drużyny Patokalipsa i VIS Maior. Patokalipsa okazała się lepsza i wróciła do domu z nagrodą 10.000 zł (ogólna pula nagród wynosiła aż 20.000 zł). W turnieju Tekken 7, po zaciętej rywalizacji najlepszych graczy, w której wzięli udział: Janusz „Caradolph” Mutor, Mateusz „FARM2PLAY|Matt-JF” Wleklik i Artur „FARM2PLAY|Devil” Wleklik, nagrodę w wysokości 1.000 zł, kopię gry Tekken na PS4 oraz wyjazd na Turniej Żelaznej Pięści w Tokio wygrał „Devil”. Szczęśliwy zwycięzca będzie reprezentował Polskę jako jeden z trzech zawodników z Europy. W finałach Polskiej Ligi Playstation Plus w Uncharted 4 zwyciężyła natomiast drużyna HSC, wywalczywszy sobie nagrodę rzędu 5.000 zł.

Pośród atrakcji nie zabrakło też, jak każdego dnia, wizyt znanych osób związanych ze światem gier. W strefie Xbox na konsoli Xbox One w grę FIFA 17 zmierzył się ze zwiedzającymi Marek Saganowski z Legii Warszawa. Wśród gości pojawił się także Jacek Rozenek – odtwórca roli Geralta z serii gier Wiedźmin – by przypatrzeć się prapremierze Gwinta w strefie CD Projekt RED i przekonać się, co mają do zaoferowania targi.

Tegoroczną edycję T-Mobile Warsaw Games Week należy niewątpliwie zaliczyć do niezwykle udanych gamingowych wydarzeń. W ciągu czterech dni zaprezentowano technologie i gry, które w ciągu najbliższych miesięcy będą rozpalały emocję wszystkich miłośników gier. Edycja 2016 kończy się więc z odpowiednim rozmachem, z pewnością zapowiadającym podobnie udane targi w kolejnym roku.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się: ESKA, Gry-Online.pl Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

15.10.2016 09:09 UTC

Rzesza graczy odwiedziła w sobotę T-Mobile Warsaw Games Week

Za nami 3 dzień T-Mobile Warsaw Games Week. Rano w halach EXPO XXI stawiły się tłumy graczy i entuzjastów nowych technologii, a liczba odwiedzających z godziny na godzinę rosła. Na targi zawitali między innymi Robert Burneika, Michał Kucharczyk z Legii Warszawa oraz youtuber Rock. Odbyły się też kolejne turnieje, w tym finały rozgrywek Call of Duty: Black Ops III od Activision i PlayStation, w których zwycięzcy – drużyna OneHash – otrzymali aż 5 000 euro. Odbyło się też wielkie święto kostiumów z gier prezentowanych przez utalentowanych cosplayerów, konkurs Good Loot & PlayStation Plus 2016. Pierwsze miejsce zdobyła cosplay’erka Margaret, która zaprezentowała się w stroju Aloy z Horizon: Zero Dawn.

Warszawskie targi gier T-Mobile Warsaw Games Week 2016 w sobotę ugościły rekordowe ilości spragnionych emocji graczy. Oprócz prezentowanych nowinek technicznych i przedpremierowych hitów ze świata gier, mogli oni zobaczyć na żywo kilka bardzo popularnych postaci i kibicować lub uczestniczyć w turniejach. W sobotę zwracał uwagę turniej Call of Duty: Black Ops III od Activision i PlayStation, w którym drużyna OneHash pokonała w finałowym meczu ekipę XXX i wywalczyła sobie nagrodę rzędu 5 000 euro. Odbyły się także ćwierćfinały wielkiego turnieju Rainbow Six Siege od Ubisoft i ESL Polska, turniej Counter Strike: Global Offensive w strefie Media Markt, a także ostatnie eliminacje turnieju Tekken 7, którego zwycięzca pojedzie do Tokio na Turniej Żelaznej Pięści. Jeśli chodzi o rozpoznawane twarze, na T-Mobile Warsaw Games Week pojawił się między innymi Robert Burneika – słynny „Hardkorowy Koksu” – który firmował swoim wizerunkiem grę WWE 2K17. W strefie Xbox miłośnicy piłki nożnej mogli pograć w FIFA 17 z Michałem Kucharczykiem z Legii Warszawa. Na stoisku ASUS zabawiał zwiedzających youtuber Rock, którego ekipa promowała także grę karcianą Gwint produkcji CD Projekt RED. Odbył się także pełen olśniewających kreacji konkurs kostiumowy – Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016. W kategorii „Najlepszy strój” wygrała Margaret, która idealnie odwzorowała strój Aloy z Horizon: Zero Dawn. Na kolejnych miejscach uplasowali się Cyperian jako Starszy Maxon z Fallout 4 i Sarah Palmer, która wcieliła się w postać z serii gier Halo. Zwycięzcy otrzymali konsolę PS4, roczny abonament PlayStation Plus, 1500 zł i inne nagrody.

Przed nami jeszcze ostatni dzień targów. W niedzielę dowiemy się, komu przypadnie pula 20.000 zł nagród w turnieju Rainbow Six Siege i który z graczy pojedzie na prestiżowy Turniej Żelaznej Pięści po zwycięstwie w zmaganiach Tekken 7. W strefie Xbox pojawi się Marek Saganowski z Legii Warszawa, z którym będzie można zagrać w FIFA 17 na konsoli Xbox One. Odbędą się także finały Polskiej Ligi Playstation Plus w Uncharted 4. Bilety na niedziele są jeszcze dostępne, aczkolwiek ich pula jest już niewielka. Można je zakupić w przedsprzedaży online w serwisie ebilet.pl lub w kasie przed wejściem na targi (45 zł normalny, 35 zł rodzinny, wpuszczanie w systemie rotacyjnym zależnie od wypełnienia hali). Każdy zapalony gracz, jak i każda osoba zainteresowana w grami może jeszcze spędzić miły koniec weekendu na targach T-Mobile Warsaw Games Week.

 

 

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gry-Online.pl, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

14.10.2016 09:25 UTC

Piątek na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 – przed nami jeszcze weekend pełen wrażeń!

Piątek 14 października na targach T-Mobile Warsaw Games Week obfitował w masę wrażeń. Pojawiły się osobistości znane w świecie gier – jak Karolek i ROJO – ale także te rozpoznawane szerzej – Marcin Dorociński, Olga Bołądź oraz nasz polski kosmonauta Mirosław Hermaszewski! Rozpoczęły się także nowe rozgrywki, między innymi turniej Rainbow Six Siege, w którym stanęli w szranki najlepsi gracze z Polski. Trwają też eliminacje w turnieju Tekken 7. A to tylko część niezwykłych atrakcji zaprezentowanych drugiego dnia wydarzenia.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016 jest już na półmetku. Dzisiaj w strefach można było m.in. spotkać swoich idoli. W strefie ASUS na produktach Republic of Gamers można było pograć z Karolkiem, znanym dobrze polskim graczom z YouTube’a. W strefie CENEGA pojawił się natomiast inny znany youtuber, Patryk „ROJO” Rojewski. Z okazji prapremiery Call of Duty: Infinite Warfare na targach pojawili się aktorzy odpowiedzialni za rodzimy dubbing tej produkcji: Marcin Dorociński, Olga Bołądź oraz Mirosław Hermaszewski, legenda polskiej kosmonautyki. Oprócz spotkań jednym z głównych punktów dzisiejszego programu były eliminacje do Mistrzostw Polski Rainbow Six Siege, zorganizowane wspólnie przez Ubisoft i specjalistów od e-sportu – ESL Polska. Gracze z rywalizacyjną żyłką zmagali się też w rozgrywkach Forza Horizon 3 i FIFA 17 od Xbox, turnieju Pro Evolution Soccer 2017 na PlayStation, Overwatch i Counter Strike: Global Offensive. Nie zabrakło też przedpremierowej prezentacji Sid Meier’s Civilization VI. Polscy giganci prezentowali natomiast z rozmachem swoje najnowsze hity. CI Games promowało Sniper Ghost Warrior 3, Techland skupiał się na Shadow Warrior 2, zaś CD Projekt z udziałem cosplayerów wcielających się w postaci z Wiedźmina pokazywał swoją grę karcianą Gwint. Niezmiennie zainteresowaniem cieszyło się PlayStation VR, najświeższa technologia dodająca PlayStation 4 niesamowitych możliwości. Wielu graczy przyszło też specjalnie na targi przetestować możliwości Xbox One S.

Ci, którzy chcą w weekend sprawdzić jeszcze moc atrakcji dostępnych na T-Mobile Warsaw Games Week, mogą dołączyć nadal do wielkiego święta graczy. Bilety na niedzielę są dostępne na stronie ebilet.pl. Sobotnia pula przedsprzedaży jest już wyczerpana, ale na ten dzień w zależności od zapełnienia hali bilety będzie można jeszcze nabyć w kasach na miejscu. Obowiązywać będzie w nich cennik: 45 zł – bilet normalny lub 35 zł od osoby – bilety rodzinne.

Sobota upłynie przede wszystkim pod znakiem wielkich turniejów strzelanek FPS. W strefie Ubisoft odbędzie się ćwierćfinał wspomnianego turnieju Rainbow Six Siege, w którym pula nagród wynosi aż 20.000 zł. Activision i PlayStation zapraszają na turniej Call Of Duty: Black Ops III. W strefie CENEGA o godzinie 15:00 z kolei kostiumowe szaleństwo – najlepszych cosplayerów w Polsce w najefektowniejszych strojach zobaczymy na Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016. W Strefie Xbox Michał Kucharczyk z Legii Warszawa będzie grał ze zwiedzającymi w FIFA 17.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

13.10.2016 07:12 UTC

T-Mobile Warsaw Games Week – przedsprzedaż biletów na sobotę zakończyła się już w pierwszym dniu imprezy

Czwartek 13 października okazał się udanym rozpoczęciem Wielkiego Święta Graczy. Przez cztery pierwsze godziny hale EXPO XXI były otwarte tylko dla zwiedzających posiadających bilet Early Access. Do ważnych wydarzeń tego dnia należy zaliczyć z pewnością premierę PlayStation VR, rozpoczęcie turnieju Tekken 7, pokazy gier na nowej konsoli Xbox One S oraz występy taneczne Just Dance. Pierwszy dzień przyniesie ze sobą masę atrakcji, ale przed nami jeszcze trzy dni emocji! Nadal można kupić bilety przez internet. Wyjątkiem jest sobota. W ten dzień bilety można kupić już wyłącznie w kasach na miejscu.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016 otworzyło bramy przed zwiedzającymi posiadającymi bilety Early Access już o 10:00 rano. Odwiedzający, którzy skorzystali z tej opcji, mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi oraz przedstawicielami firm. O godzinie 14:00 na teren EXPO XXI wkroczyli pozostali właściciele biletów.

Czwartek to zwłaszcza premiera PlayStation VR – długo oczekiwanej domowej technologii wirtualnej rzeczywistości od Sony. Na targach można wypróbować okulary wraz z pierwszymi dostosowanymi do nich grami, aż na blisko 50 stanowiskach. W strefie CENEGA połączono prezentacje tej technologii z przerażającym Resident Evil 7: Biohazard, najnowszej odsłony kultowego cyklu grozy od Capcom, który używa do straszenia graczy właśnie technologii VR. Entuzjaści nowinek mogą też zobaczyć w strefie Xbox konsolę Xbox One S – jedyną domową platformę do gier wideo, która będzie oferować rozdzielczości powyżej standardu HD (4K).

Pierwszy dzień T-Mobile Warsaw Games Week to także eliminacje do turniejów, które przyciągają graczy o sportowym zacięciu. Należy tu przede wszystkim wspomnieć o przedpremierowym turnieju Tekken 7. Stawki w nim okazują się naprawdę wysokie – tuż przed rozpoczęciem targów wydawca Bandai Namco ogłosiło, że zwycięzca zakwalifikuje się do prestiżowego Turnieju Żelaznej Pięści. Ta rywalizacja na szczycie mistrzów konsolowych sztuk walki odbywa się w Tokio.

Warto przypomnieć, że każdy, kto chciałby uczestniczyć w wielkim święcie graczy, ma na to jeszcze szanse. Bilety nadal są sprzedawane na stronie ebilet.pl. Wyjątkiem jest sobota. Bilety na ten dzień są już wyprzedane w internecie i będą dostępne wyłącznie na miejscu w kasach. Obowiązywać będzie w nich cennik: 45 zł – bilet normalny lub 35 zł od osoby – bilety rodzinne i grupowe. Żaden miłośnik gier nie może przegapić tego wydarzenia, a następne dni zapowiadają się równie ciekawie!

W piątek ruszą między innymi przedpremierowe pokazy największych tytułów prezentowanych na Xbox One S, które będą się odbywały także przez kolejne 2 dni. Będziemy też mogli kibicować zawodnikom podczas profesjonalnego turnieju Rainbow Six: Siege organizowanego przez ESL Polska i Ubisoft czy samemu sprawdzić swoje umiejętności w turnieju Counter Strike: Global Offensive od Media Markt, turnieju Overwatch od Saturn oraz ogólnopolskiego turnieju Pro Evolution Soccer 2017 od PlayStation. Finały większości rozgrywek obejrzymy w sobotę i niedzielę. Na stoisku CENEGA pojawi się zespół cheerleaderek Cheerleaders Gdynia z pokazami oraz rapujący o grach Dwa Sławy i Mielzky. Sobota to parada niezwykłych kostiumów podczas konkursu cosplay Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 na stoisku CENEGA. PlayStation uraczy zwiedzających turniejem Call of Duty: Black Ops III. Xbox zaprasza z kolei na wyścigowe zmagania w Forza Horizon 3 i Forza Motorsport 6. W tej strefie amatorzy piłki nożnej będą mogli zmierzyć się w turnieju FIFA 17, w którą zagra także Michał Kucharczyk z Legii Warszawa. W niedzielę zobaczymy finały większości rozgrywek, w tym wielkiego turnieju Tekken 7. Odbędą się także finały Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4. A w FIFA 17 będzie tym razem grał Marek Saganowski, kolejny piłkarz Legii. Stoisko ASUSa przykuwa z kolei uwagę stanowiskami gier i programów w wirtualnej rzeczywistości – wszystkie obsługiwane są przez notebooki ROG Strix GL502 z najnowszymi kartami graficznymi Nvidia GTX 1070 i monitory z podkręconym do 180 Hz odświeżaniem. Jedną z aplikacji VR na stoisku jest „Horyzont Historii”, użyczona specjalnie na tę okazję przez Pałac Kultury i Nauki. To prawdziwy wehikuł czasu, który pozwala zobaczyć jak zmieniała się Warszawa na przestrzeni wieków – spacer kończy się 1944r. Wydawnictwo Techland zaprasza natomiast do Strefy Moto, w której prezentuje najnowsze moto pozycje z swojego portfolio, czyli WRC 6, Assetto Corsa oraz F1. A to tylko wycinek emocjonujących wydarzeń, które nas jeszcze czekają!

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

11.10.2016 18:34 UTC

Najnowsze produkty, premierowe gry i wirtualna rzeczywistość na stoisku ASUSa podczas Warsaw Games Week 2016

Na odbywających się w dniach 13-16 października br. targach dla fanów gier wideo Warsaw Games Week po raz pierwszy w Polsce zostaną zaprezentowane notebooki gamingowe ASUSa – ROG Strix GL502, z najnowszymi kartami graficznymi NVIDIA® GeForce® GTX™1060 i GTX™1070. Będzie można sprawdzić ich możliwości w VR i wydajność w najbardziej wymagających grach jak: Gears of War 4, Forza Horizon 3 oraz premierowej Shadow Warrior 2. Na stoisku nie zabraknie też innych flagowych produktów ROG m.in. monitorów z podkręconym do 180Hz odświeżaniem czy zakrzywionym panelem oraz budzących duże zainteresowanie peryferii jak mysz Spatha.

rog_20161006_wgw

Atrakcje dla odwiedzających

Stoisko ASUSa wypełnione będzie stanowiskami do grania. W ręce użytkowników oddane zostaną najnowsze notebooki gamingowe z kartami graficznymi Nvidia GeForce opartymi o architekturę Pascal – modele ROG G752VS i ROG Strix GL502. Będzie można przetestować je grając w premierowo pokazywany przy współpracy z firmą Techland tytuł Shadow Warrior 2, jak również w niezwykle wymagające i od niedawna dostępne na PC: Gears of War 4 czy Forza Horizon 3 od firmy Microsoft. Osoby preferujące rozwiązania stacjonarne pograją na desktopach G20 i monitorach PG248Q z podkręcanym do 180Hz odświeżaniem. Wśród wystawianego sprzętu znajdzie się też zakrzywiony monitor PG348Q, przewodowo-bezprzewodowa mysz Spatha i bezprzewodowe słuchawki Strix Wireless. Szybki Internet do grania i streamingu w strefie ASUSa zapewnią routery RT-AC5300.

W tym roku coraz większą popularnością cieszy się wirtualna rzeczywistość. Produkty ASUSa są odpowiednio przygotowane do obsługi gier i programów VR. Na stoisku ich możliwości zostaną zaprezentowane za pomocą aplikacji „Horyzonty Historii”, użyczonej specjalnie na tę okazję przez Pałac Kultury i Nauki. To prawdziwy wehikuł czasu, który przenosi użytkownika, po założeniu przez niego specjalnych gogli, słuchawek i kontrolerów, o blisko 1000 lat wstecz, do osady Bródno. Z poziomu wirtualnego Tarasu Widokowego na XXX piętrze Pałacu Kultury i Nauki zobaczy on jak rozwijała się i rozbudowywała się stolica Polski na przestrzeni dziejów. Podróż kończy się dopiero w 1944 roku, gdy pod stopami rozciąga się wierny obraz ruin zniszczonej, powojennej Warszawy.

Przez cztery dni trwania targów strefę ASUSa odwiedzą znany youtuber Rock Alone, cosplayerka Madlencia i ekspert z branży gier Tadeusz Zieliński, który weźmie udział w sesji „pytań i odpowiedzi” na temat Shadow Warrior 2. Będzie także możliwość skorzystania z promocji i zakupienia nowego sprzętu od x-kom.pl. Nie zabraknie licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.

ROG Strix GL502 – równowaga pomiędzy wydajnością i mobilnością

ROG Strix to nowa linia produktów pod marką Republic of Gamers, która wyróżnia się dynamicznym, nowoczesnym wyglądem nawiązującym do cyberpunku. Design notebooków jest odważny, wykorzystuje jaskrawe kolory i podkreśla indywidualizm. Modele ROG Strix GL502 wyposażone zostały w najnowsze, niesamowicie mocne i gotowe do obsługi wirtualnej rzeczywistości grafiki NVIDIA® GeForce® GTX™1060 i GTX™1070. Co istotne, dorównują one wydajnością wersjom desktopowym. Na pokładzie tych smukłych laptopów do grania znajdziemy również: niezwykle wydajny czterordzeniowy procesor Intel® Core™ i7 szóstej generacji i do 32 GB pamięci operacyjnej DDR4, która charakteryzuje się jeszcze większą szybkością i pojemnością oraz mniejszym zużyciem energii. Układ chłodzenia Hyper Cool Duo-Copper wykorzystuje dwa heatpipe’y oraz dwa wentylatory do obniżania temperatury procesora i układu graficznego. Zwiększa to efektywność chłodzenia i pozwala osiągnąć stabilna pracę. O najlepsze wrażenia wizualne dba 15,6 calowy ekran z szerokim kątem widzenia 178°, dzięki czemu nawet z boku ekranu będziemy widzieć obraz wyraźnie. Smukły profil o wysokości zaledwie 23,5 milimetra oraz niewielka waga wynosząca 2,2 kilograma sprawiają, że notebook ROG Strix GL502 jest urządzeniem niezwykle przenośnym, które łatwo pomieścić w podręcznej torbie lub plecaku.

Więcej informacji o ROG Strix GL502: https://www.asus.com/pl/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-GL502VS/

Co, gdzie, kiedy?

WARSAW GAMES WEEK, 13-16 PAŹDZIERNIKA 2016

ADRES: EXPO XXI Warszawa, Ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

GODZINY OTWARCIA: czwartek: 14:00 – 20:00, (dla osób z biletem „Early access” 10:00 – 20:00); piątek, sobota: 9:00 – 19:00; niedziela: 9:00 – 17:00.

Stoisko ASUS będzie położone w hali H1

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie na Facebooku’u, gdzie będziemy zamieszczać bieżące informacje i organizować konkursy: https://www.facebook.com/events/668175016680609/

KONTAKT:

Monika Mendygrał

PR Manager, System Business Group, ASUS Polska

tel. 512 141 361

e-mail: monika_mendygral@asus.com

ZAPRASZAMY DO ŚLEDZENIA BIEŻĄCYCH INFORMACJI NA:

https://www.facebook.com/ASUS.Polska

https://www.facebook.com/RepublikaGraczy

https://twitter.com/asus_pl

https://www.instagram.com/asuspl/

###

ASUS

ASUS to w skali światowej jedna z trzech czołowych firm oferujących notebooki oraz producent najczęściej wybieranych przez klientów i nagradzanych przed media płyt głównych. To wiodąca firma nowej ery cyfrowej, która projektuje i wytwarza urządzenia spełniające wszystkie potrzeby dzisiejszego domu i biura. ASUS może poszczycić się bogatym portfolio, na które składają się notebooki, netbooki, stacjonarne komputery osobiste, płyty główne, karty graficzne, napędy optyczne, serwery, multimedia, rozwiązania bezprzewodowe, urządzenia sieciowe, peryferia komputerowe, tablety, smartfony i elektronika do noszenia. Kierując się dążeniem do innowacyjnych rozwiązań i najwyższej jakości produktów, firma zdobyła w 2015 roku 4368 nagród, i to właśnie jej przypisywane jest zrewolucjonizowanie przemysłu komputerowego dzięki komputerom Eee PC™. ASUS zatrudnia ponad 17 tys. pracowników na całym świecie, w tym światowej klasy zespół badawczo-rozwojowy, w skład którego wchodzi 5500 inżynierów. W 2015 roku dochód firmy wyniósł ok 15 mld USD.

10.10.2016 07:57 UTC

Strefa Ubisoft® na targach T-Mobile Warsaw Games Week

Ubisoft, wiodący światowy producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej zaprasza na T-Mobile Warsaw Games Week. Firma przygotowała dla odwiedzających ponad 100 stanowisk do gry, finały Mistrzostw Polski w grze Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, z pulą nagród o wysokości 20,000 złotych oraz wiele przedpremierowych gier.

Na stoisku o powierzchni ponad 1300 m2 do użytku zwiedzających oddanych zostanie ponad 100 stanowisk do gry. Wśród nich pojawią się South Park: Fractured But Whole, Steep, For Honor i Just Dance 2017. Warto również zwrócić uwagę na tytuły wykorzystujące technologię wirtualnej rzeczywistości – Eagle Flight oraz Star Trek: The Bridge Crew. Ponadto, na potrzeby targów, wydawca buduje dwie specjalne strefy kinowe, w których można będzie zapoznać się z prezentowanymi przez zespoły deweloperskie fragmentami rozgrywki w Ghost Recon Wildlands oraz Watch Dogs 2.

W strefie Ubisoft podczas T-Mobile Warsaw Games Week 2016 odbędą się również finały Mistrzostw Polski Rainbow Six: Siege by ESL. Turniej organizowany wspólnie przez ESL Polska i Ubisoft rozegrany zostanie na komputerach stacjonarnych, a jego pula nagród wyniesie 20 000 złotych. Przed finałami w Warszawie rozegrane zostaną kwalifikacje online i offline.

Całość strefy bez wątpienia wzbogacą pokazy ekip tanecznych prezentujących najnowsze hity taneczne prosto z Just Dance 2017.

Targi T-Mobile Warsaw Games Week odbędą się w warszawskim EXPO XXI w dniach 13-16 października 2016.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.


O Ubisoft:

Ubisoft to wiodący światowy producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej, który dzięki zróżnicowanej ofercie i licznym umowom partnerskim stale się rozwija. Ubisoft posiada biura w 26 krajach i sprzedaje swoje produkty w ponad 55 państwach na całym świecie. Firma dostarcza klientom najwyższej jakości gry wideo, opracowane w najnowszych technologiach. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.ubisoftgroup.com.

© 2016 Ubisoft Entertainment. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ubisoft oraz logo Ubisoft są znakami handlowymi Ubisoft Entertainment w USA i/lub innych państwach.

10.10.2016 07:54 UTC

Strefa PlayStation na T-Mobile Warsaw Games Week

Sony Interactive Entertainment Polska prezentuje wygląd strefy i ogłasza listę atrakcji, które będą dostępne na Strefie PlayStation podczas T-Mobile Warsaw Games Week, w dniach 13-16 października w Hali Expo XXI w Warszawie.

Sony Interactive Entertainment Polska zaprasza wszystkich fanów gier do Warszawy w dniach 13-16 października na drugą edycję Warsaw Games Week. Na liczącej ponad 1200 m2 Strefie PlayStation zostanie zaprezentowanych i udostępnionych do grania kilkanaście tytułów, m.in.: grywalne wersje Horizon: Zero Dawn, Gravity Rush 2 czy GT Sport, prezentowany na specjalnych kokpitach – sprzęt Thrustmaster T300 Ferrari Alcantara ze skrzynią biegów TH8A oraz kokpit od Wheel Stand Pro dostarczy firma Veracomp – dystrybutor IT. To jedyna taka okazja dla graczy w Polsce żeby zobaczyć, a nawet zagrać wcześniej w wiele oczekiwanych gier, których premiery dopiero przed nami.

Po raz pierwszy w Polsce gracze będą mieli niepowtarzalną okazję aby zagrać w tryb wieloosobowy najnowszej części serii Call of Duty, której premiera będzie mieć miejsce 4 listopada. Call of Duty: Infinite Warfare będzie dostępne dla wszystkich zwiedzających (którzy ukończyli 18 lat) na 24 konsolach PlayStation 4.

Tegoroczna imprezę uświetni PlayStation VR, które swoją premierę ma właśnie 13 października. Z tej okazji do dyspozycji odwiedzających na całym obszarze targów będzie do dyspozycji blisko 50 stanowisk z PlayStation VR z różnego rodzaju grami, m.in.:

  • RIGS,

  • PlayStation VR Worlds,

  • Driveclub VR,

  • Rush of Blood,

  • Farpoint,

  • Here They Lie,

  • Bound,

  • Battlezone,

  • Robinson,

  • Eve: Valkyrie

  • Rise of The Tomb Raider.

Zapisy na testy PS VR zostaną uruchomione w poniedziałek 10.10.2016r.

PlayStation®VR to nowy system wirtualnej rzeczywistości dla systemu PlayStation®4 (PS4™), który otwiera wrota do rewolucyjnych doznań z rozgrywki i przenosi gracza z domowego salonu do fantastycznych światów wirtualnych. Dzięki najnowocześniejszemu wyświetlaczowi HD OLED, czujnikom ruchu, możliwości śledzenia ruchów głowy w zakresie 360 stopni oraz dźwiękowi 3D, system PS VR umieszcza gracza „w samym środku” gry, umożliwiając podziwianie wirtualnego otoczenia i interakcje z nim w taki sposób, jakby naprawdę tam był.

Na T-Mobile Warsaw Games Week w konkurencjach odbywających się na scenie codziennie przez 4 dni targów będzie do wygrania 1 sztuka PlayStation VR.

W strefie PlayStation będzie także okazja po raz pierwszy w Polsce do sprawdzenia możliwości PlayStation 4 Pro. PlayStation®4 Pro (PS4®Pro) to system rozrywki komputerowej, który wzbogaci doznania graczy, dzięki ulepszonemu procesowi przetwarzania obrazu i możliwości wyświetlania grafiki w rozdzielczości 4K1. PS4 Pro dostępne będzie od 10 listopada 2016 r. Po raz pierwszy w historii PlayStation® oferuje system o wyższych parametrach technicznych, w porównaniu do obecnej generacji, a mimo to wciąż do niej należący.

Strefa PlayStation Plus

Podczas T-Mobile Warsaw Games Week wszyscy członkowie społeczności PlayStation Plus będą mieli do dyspozycji strefę Chill-out. Natomiast w specjalnie przygotowanej strefie E-sportowej PlayStation Plus odbędą się trzy turnieje. Administratorem rozgrywek jest największa liga e-sportowa w Polsce ESL Polska.

PIĄTEK – PES 2017

Ogólnopolski turniej Pro Evolution Soccer 2017. Zwycięzca turnieju otrzyma PlayStation 4 Pro w dniu premiery. Finałowa trójka z podium pojedzie na mecz BORUSSIA DORTMUND VS LEGIA WARSZAWA, kibicując z loży VIP!

ZAPISY: Forma otwarta, zgłoszenia do 12 października, do godz. 18:00. Wymagane założone i w pełni aktywne konto w serwisie pesleague.com. Aby zgłosić się do turnieju, wyślij wiadomość e-mail na adres: PESWGW@TECHLAND.PL podając w wiadomości: imię, nazwisko oraz link do profilu na pesleague.com

Więcej informacji na pes2017.techland.pl

Harmonogram:

9:00-10:00 – weryfikacja uczestników

10:00-15:00 – faza grupowa

15:00-17:00 – faza pucharowa

17:00 – Finał i mecz o trzecie miejsce

SOBOTA – Call of Duty: Black Ops III

Finały pierwszej oficjalnej polskiej edycji turnieju CWL, w którym 4 drużyny złożone z fanów serii i wyłonione podczas rund kwalifikacyjnych i fazy grupowej, zawalczą o nagrody z imponującej puli 10.000€.

Harmonogram:

09:30 – rozpoczęcie

10:00 – Runda 1 – Winner bracket 1

11:15 – Runda 1 – Winner bracket 2

12:30 – Runda 1 – Loser bracket

13:45 – Runda 2 – Winner bracket

15:00 Runda 2 Loser bracket

16:15 – Runda 3 – Finały

NIEDZIELA – Uncharted 4

Finał Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4 – drużyny które zakwalifikowały się do Finału w eliminacjach trwających od połowy sierpnia zawalczą o nagrody pieniężne – w puli nagród 10.000zł.

Harmonogram:

10:00-11:30 – pierwsza gra półfinału

11:30-13:00 – druga gra półfinału

13:00-14:30 – gra o trzecie miejsce

14:30-16:00 – finał

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

Przesyłane przez system przetwarzania grafiki lub wspomagane.

06.10.2016 10:59 UTC

Cenega prezentuje strefę i najważniejsze atrakcje na T-Mobile Warsaw Games Week 2016

  • Przedpremierowe, grywalne wersje Tekken 7, Resident Evil 7 biohazard na PlayStation VR, Warhammer 40.000 Dawn of War III, Sniper Elite 4, Final Fantasy XV, LEGO Worlds i prezentacja Dishonored 2
  • Spotkanie z Patrykiem „ROJO” Rojewskim, Robertem „Hardkorowym Koksem” Burneiką oraz występ raperów Dwa Sławy x Mielzky
  • Konkurs cosplay Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016
  • Turniej Tekken 7
  • Strefa gier LEGO z licznymi atrakcjami (część większej Strefy Junior)
  • Atrakcje w strefie QLOC i muve.pl, w tym premiera najnowszej linii ubrań i akcesoriów od Good Loot

Wszystkich fanów gier wideo gorąco zapraszamy do Warszawy w dniach 13 – 16 października na drugą edycję T-Mobile Warsaw Games Week. Dzięki współpracy z wieloma partnerami CENEGA zaprezentuje kilkanaście tytułów od 8 światowych wydawców. Większość z nich to tytuły, w które będzie można samemu zagrać przed premierą. Już dzisiaj CENEGA pokazuje swoją strefę. Na 1000 m2 znajdzie się aż 100 stanowisk do grania!

Strefa CENEGA, licząca ponad 1000 m2 i 100 stanowisk do grania, zapewni graczom nie lada okazję do zapoznania się z kilkunastoma tytułami. Są to:

  • Dishonored 2 – prezentacja kinowa
  • Final Fantasy XV – przedpremierowa, grywalna wersja gry
  • Hitman – grywalna wersja najnowszego epizodu “Colorado”
  • Mafia III – grywalna wersja gry
  • NBA 2K17 – grywalna wersja gry
  • LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy – grywalna wersja w Strefie LEGO (część Strefy Junior)
  • LEGO Worlds – przedpremierowa, grywalna wersja gry w Strefie LEGO (część Strefy Junior)
  • Resident Evil 7: Biohazard na PlayStation VR – przedpremierowa, grywalna wersja gry
  • Rise of the Tomb Raider 20. Rocznica serii – grywalna wersja gry
  • Sniper Elite 4 – przedpremierowa, grywalna wersja gry
  • Tekken 7 – przedpremierowa, grywalna wersja gry
  • Warhammer 40 000: Dawn of War III – przedpremierowa, grywalna wersja gry
  • WWE 2K17 – grywalna wersja gry

W poszczególne dni w strefie CENEGA odbywać się będą liczne atrakcje, m.in.:

Czwartek

Resident Evil 7 – prezentacja na scenie z okazji premiery PlayStation VR

Tekken 7 – eliminacje do turnieju

Konkursy na scenie

Piątek

Spotkanie ze znanym Youtuberem Patrykiem „ROJO” Rojewskim na scenie

NBA 2K17 – występ raperów Dwa Sławy x Mielzky z utworem „Sie Gra, Sie Ma”

NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia

QLOC – „Nieustraszeni pogromcy błędów i niepoprawni marzyciele, czyli o karierze w branży gier wideo”

Tekken 7 – eliminacje do turnieju

Konkursy na scenie

Sobota

Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016

WWE 2K17 – spotkanie z Robertem „Hardkorowym Koksem” Burneiką oraz modelkami Olą Ciupą i Pauliną Tumalą

Sniper Elite 4 – prezentacja na żywo gry na scenie, przeprowadzona przez przedstawiciela światowego wydawcy gry

NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia

Tekken 7 – eliminacje do turnieju

Konkursy na scenie

Niedziela

Finały turnieju Tekkena 7

NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia

Muve.pl – rozstrzygnięcie konkursu z PlayStation VR

QLOC – „Nieustraszeni pogromcy błędów i niepoprawni marzyciele, czyli o karierze w branży gier wideo”

Konkursy na scenie

Eliminacje do turnieju Tekken 7 odbywać będą się każdego dnia w strefie ze stanowiskami gry, a zwycięzcy tych eliminacji otrzymają darmowe wejściówki na niedzielę. Zapisy odbywają się na miejscu, decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji na stronie wydarzenia https://www.facebook.com/events/197674753990836/.

Informacje o konkursie Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 dostępne są na stronie: http://warsawgamesweek.pl/cosplay/

CENEGA zaprasza także na stoiska muve.pl i QLOC S.A.

Na T-Mobile Warsaw Games Week muve.pl szykuje dla odwiedzających prawdziwe królestwo gier. Przybijcie piątkę z ich ekipą i sprawdźcie atrakcje, które dla Was przygotowują – specjalne promocje, ekskluzywne gadżety z Waszych ulubionych gier, planszówki, karcianki oraz konkursy z nagrodami. Wśród nagród do wygrania – PlayStation VR! Na stoisku muve.pl, będzie także można nabyć najnowsze ubrania i akcesoria marki Good Loot, które oficjalnie zadebiutują właśnie na T-Mobile Warsaw Games Week – będą to wysokiej jakości produkty ze świata Pokemon oraz przygotowane specjalnie z myślą o Good Loot gadżety i ubrania z gry Mafia III oraz uniwersum Star Wars!

W strefie CENEGA będzie także firma QLOC S.A. Podczas T-Mobile Warsaw Games Week będzie można poznać tutaj na żywo tajniki pracy grafika, spotkać się z artystami i twórcami studia oraz wypróbować grę VR: Super Virtual Intruder 2000, która została stworzona przez jeden z zespołów QLOC na tegorocznym Slavic Game Jamie. Odważni będą mogli też przekonać się na własnej skórze, na czym tak naprawdę polega praca testera gier.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

 

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:

Anna Cieśluk

Partner of Promotion Sp. z o.o.

tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49

e-mail: a.ciesluk@partnersi.com.pl

 

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Bąk

Agencja LIVE Sp. z o.o.

tel.: +48 22 852 24 13

e-mail: krzysztof@live.com.pl

 

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:

Krzysztof Papliński

DTAgency

tel.: +48 537 838 383

e-mail: krzysztof.paplinski@dta-agency.com

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.

Partnerami technologicznymi strefy Cenega są firmy Hyperbook, iiyama oraz Steel Series

Hyperbook to polska marka produkująca najmocniejsze laptopy dla graczy, na stoisku Cenega będzie można przetestować najnowsze modele np. Hyperbook SL502VR z najnowszą grafiką NVIDIA GTX 1060, i GTX 1070, oraz najmocniejsze modele Hyperbook X77VR z desktopową kartą GTX 1080. Na miejscu będzie również strefa Hyperbook gdzie zaprezentujemy najszybszego laptopa na świecie Hyperbook GTR87VR 4K SLI z dwiema desktopowymi kartami GTX 1080 oraz Desktopowym procesorem I7-6700K, również nasi konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania związane z naszym sprzętem. Dodatkowo będziemy rozdawali kody rabatowe, gadżety firmowe Hyperbook – ZAPRASZAMY.

Iiyama dostarcza do strefy moniotry G-MASTER z klanu Black Hawk

SteelSeries jest czołowym producentem sprzętu dla graczy i zawodników e-sportowych, którego oferta obejmuje m.in. zestawy słuchawkowe, klawiatury, myszy, podkładki oraz oprogramowanie. Od momentu założenia spółki w 2001 r., SteelSeries pozostaje liderem na rynku profesjonalnego sprzętu do grania, dzięki nieustannemu rozwijaniu innowacyjnych technologii oraz tworzeniu produktów we współpracy z czołowymi graczami. Więcej informacji o firmie można znaleźć na http://SteelSeries.com

INFORMACJE O GRUPIE CENEGA

Grupa Cenega jest najdynamiczniej rozwijającą się firmą w sektorze gier komputerowych w Europie środkowo-wschodniej. Jako jedyna firma z regionu oferuje usługi dystrybucyjne w więcej niż jednym kraju. Zakres działalności obejmuje tłumaczenie, promowanie i wprowadzanie na rynek gier na komputery osobiste (PC) oraz konsole Sony PlayStation4 (PS4), Sony PlayStation3 (PS3), Sony PlayStation2 (PS2), Sony PlayStation Portable (PSP), Sony PlayStation Vita,Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii na 4 rynkach: Czechy, Polska, Słowacja, Węgry. W chwili obecnej Cenega wydaje gry komputerowe w kooperacji z 1C Company, Bethesda Software, Capcom Interactive, Koch Media, NAMCO BANDAI Games, Paradox Interactive, Square Enix, Take 2 Interactive, Warner Bros. W katalogu wydawniczym Cenega znajdują się takie szlagiery, jak Borderlands, The Elder Scrolls V: Skyrim, Cywilizacja V, Batman Arkham City oraz serie Fallout, Grand Theft Auto, Hitman, King’s Bounty, Max Payne, Twierdza, Tomb Raider i UFO. Więcej informacji o grupie można znaleźć pod adresem www.cenega.com, a o poszczególnych tytułach na www.cenega.pl